ساشا شفر هرگونه مصاحبه علیه تیم و استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برکناری وینفرد شفر و ساشا از تیم فوتبال استقلال باعث شد تا دلخوری هایی برای پدر و پسر از سوی استقلالی ها رقم بخورد تا جایی که شفر با فرزندش در تمرین آبی ها حاضر شد و برخی افراد مانع حضور آنها در زمین نفت تهرانسر شدند.

با این وجود ساشا روز گذشته در اردوی استقلالی ها قبل از دیدار با استقلال خوزستان حاضر شد تا درباره دریافت مطالبات خود و پدرش گفتگویی را با فتحی مدیر عامل باشگاه انجام دهد.

با تمام اتفاقات رخ داده گفتگویی از فرزند شفر منتشر شد که او در بین صحبت های خود مطرح کرده بود :

کارشان زشت بود، منتظر ما باشند!

ما هم شرایط باشگاه و نتایجی که به دست آمد را درک می‌کنیم و اتفاقا چیزی هم نمی‌خواستیم اما واقعا رفتار زشتی با ما شد. هنوز درک نمی‌کنم که چرا در آن شرایط ما را به تمرین تیم راه ندادند و از جلوی در ما را برگرداندند.

همه چیز از پنالتی دربی که تبدیل به گل نشد، آغاز شد. ما پنالتی زن تیم را معرفی کرده بودیم، اما وقتی اجازه نمی‌دهند آن بازیکن پنالتی بزند، آیا ما مقصر هستیم؟ آیا ما باید به زمین می‌رفتیم تا برای استقلال گل بزنیم؟

مطالب مطرح شده از سوی ساشا امروز با انتشار پستی در صفحه اجتماعی وی تکذیب شد و او هر گونه صحبت علیه تیم و استقلال را نادرست دانست.


بیشتر بخوانید:

منشا جایی در استقلال ندارد

نیمکت استقلال خلوت شد / دستیاران خارجی شفر رفتنی شدند

شفر در اردوی استقلال حاضر شد

دلیل حضور شفر در اردوی استقلال چه بود؟

رونمایی از مدرک مربیگری فرهاد مجیدی+ عکس

حسینی کار دست استقلال داد

پشت پرده اخراج ۳ دستیار شفر چه بود؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار