شاگردان حضرات آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی به پاس خدمات استاد خود از آنها تجلیل کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در درس خارج فقه حضرات آیات مکارم شیرازی و جوادی آملی که صبح امروز برگزار شد، جمعی از شاگردان این مراجع تقلید به مناسبت روز معلم و تجلیل از مقام شامخ ،  به پاس خدمات و قدردانی از زحمات استاد خود از آنها تجلیل به عمل آوردند.

آیت الله جوادی آملی مرجع تقلید شیعیان در ابتدای درس خارج خود از شهید آیت الله مطهری به عنوان شهیدی گرانبها و کم نظیر یاد کرد و گفت: هنوزهم هیچ کسی در تراز شهید مطهری برای تربیت قشر‌های مختلف مردم و به ویژه طلاب نو اندیش وجود ندارد.

وی از شهید مطهری به عنوان استادی آزاداندیش و محرری توانمند نام برد که با گروه‌های مختلف مناظره می‌کرد و نظرات و افکارشان را می‌شنید و تحلیل می‌کرد.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به شرایط جامعه و تحریم‌های اقتصادی تصریح کرد: آن چیزی که روزی به همه این زورگویی‌ها پایان می‌دهد، اثر و نتیجه خون پاک شهیدان است.

در پایان درس خارج فقه آیت الله جوادی آملی، از مقام علمی این مفسر قرآن قدردانی شد این آئین از سوی شاگردان درس خارج فقه برای قدردانی از یک عمر تلاش مجاهدانه این عالم فرهیخته در تربیت شاگردان نخبه و نواندیش برگزار شد.

انتهای پیام/الف

از مراجع عظام تقلید به مناسبت روز معلم تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار