مسئول سازمان لیگ فوتسال بانوان گفت: بعد از ماه مبارک رمضان قرعه کشی لیگ برتر فوتسال بانوان را انجام می‌دهیم و مسابقات را از مرداد ماه سال جاری آغاز می‌کنیم.

نصیری: لیگ برتر فوتسال بانوان را از مرداد ماه سال جاری شروع می‌کنیم/ برگزاری پلی آف را بررسی می‌کنیم

شهرزاد نصیری مسئول سازمان لیگ فوتسال بانوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: برنامه ریزی های لیگ فوتسال بانوان را انجام داده ایم و قرار است مراسم قرعه کشی را پس از ماه مبارک رمضان برگزار کنیم. مسابقات لیگ از مرداد ماه سال جاری برگزار می شود تا در اسفند ماه همین سال به پایان برسد.

او تصریح کرد: نتیجه عملکرد سال گذشته و رضایت تیم ها را مورد بررسی قرار می دهیم، اگر نتیجه مطلوبی حاصل شد در سال جاری مانند سال گذشته مرحله پلی آف را به اجرا در می آوریم. برای اجرای پلی آف هم موافق داشتیم و هم افراد مخالف اما تعداد افراد موافق بیشتر از تعداد مخالفان بود.

مرحله پلی آف انگیزه بازیکنان را بالا برد

مسئول سازمان لیگ فوتسال بانوان ادامه داد: پلی آف انگیزه را در فوتسال بانوان بالا برد و تعداد بازی های لیگ را بیشتر کرد. ما در یک روز و در یک جا مقام های اول، دوم و سوم را داشتیم، فقط برخی تیم ها که نتایج خوبی کسب نکرده بودند از این شکل برگزاری لیگ ناراضی بودند.

لیگ برتر سال جاری با ۱۴ تیم برگزار می شود

نصیری افزود: تمام تیم‌هایی که در لیگ فوتسال سال گذشته بودند، سال جاری نیز در مسابقات حضورخواهند داشت و فقط تیم استقلال ساری به لیگ دسته یک سقوط کرده است و اتفاق دیگری که افتاده این است که چهار تیم به لیگ برتر بانوان اضافه شده اند. سال گذشته لیگ برتر با ۱۰ تیم برگزار شد و در سال ۹۸ لیگ با ۱۴ تیم کارش را شروع می‌کند، چهار تیم (شهروند ساری، هیات فوتبال تهران، راه یاب گستر تهران و صنعت فرد خزر گیلان) تیم‌های جدیدی هستند که در لیگ برتر سال جاری حضور می‌یابند.

شاید تیم هیات فوتبال تهران با حمایت مالی سایپا یا دانشگاه آزاد وارد مسابقات کشوری شود.

پایه و اساس قهرمانی آسیا در لیگ کشور است

نصیری در پایان افزود: فوتسال بانوان در ایران قدمت باارزشی دارد و تا به اینجا کارش را به خوبی دنبال کرده است، قهرمانی دختران فوتسالیست ما در آسیا نیز حاصل بازی در همین لیگ داخل کشور بوده است. باید بگویم که  لیگ بانوان ما مانند همیشه به حمایت مالی نیاز دارد تا به موفقیت های بیشتری نائل شود.


بیشتر بخوانید:

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

عبدی: نوع بازی ملی پوشان در قطر قابل قبول بود

جهان نجاتی: انقلاب اسلامی آیین و فرهنگ ما را به جهان دیکته کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار