فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از اجرای طرح امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۴ خرده فروش مواد مخدر، سارق و افراد تحت تعقیب مرجع قضایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مقابله با هنجارشکنان و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران انتظامی این فرماندهی با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان جویبار شدند.

سرهنگ درویشی، از کشف مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از مخفیگاه این متهمان خبر داد و گفت: در ادامه این عملیات ۲ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی نیز دستگیر و پس از هماهنگی‌های قضایی در بازرسی از منزل آنان تعدادی اقلام و تجهیزات کشاورزی سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری ۲۲ متهم و مجرم تحت تعقیب مرجع قضایی در این عملیات نیز خبر داد و افزود: این افراد برای سیر مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه از سوی افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جویبار

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.