مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خسارت دیده در سیل لرستان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا آذرخش، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان گفت: به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خسارت دیده در سیل لرستان تسهیلات پرداخت می‌شود.

 آذرخش در جمع خبرنگاران بیان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مقرر شد به آموزشگاه‌های خسارت دیده بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیونریال وام بلا عوض و ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود از منابع استانی نیز وام‌های قرض الحسنه دیگری نیز به این واحد‌ها پرداخت شود، اظهار داشت: تعداد ۸۰ درصد آموزشگاه‌های خصوصی در شهرستان‌های سیل زده دچار خسارت شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ادامه داد: از این تعداد ۱۳ آموزشگاه در شهرستان پلدختر و ۲ آموزشگاه در شهرستان معمولان و یک آموزشگاه دیگر در شهرستان دوره چگنی دچار خسارت شده است.
آذرخش افزود:ساخت و ساز ساختمانی این آموزشگاه‌ها به عهده بنیاد مسکن می‌باشد و تلاش می‌شود که تجهیزات آن‌ها جهت برگشت به چرخه آموزش و کارآفرینی احیا شوند.

انتهای پیام/ ر

پرداخت تسهیلات به آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سیلزده لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.