مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از بهره برداری نخستین فرهنگسرای تخصصی بانوان در کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهنگسرای بانو در کاشان امروزبه عنوان اولین و تنها فرهنگسرای تخصصی حوزه بانوان کاشان با حضور شهردار کاشان و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان در زمینی به متراژ ۸۰۰ متر و زیربنای حدود دو هزار متر در سه طبقه افتتاح شد.

مرتضی والی زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه بهره برداری از این فرهنگسرا ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی کارگر اظهار داشت: همه ما در عرصه اجتماعی به نوعی کارگر محسوب می‌شویم، اما باید دانست که خدمت کردن در این عرصه امری سخت است و مجموعه بانو یکصدمین مرکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگسرای بانو پنجمین فرهنگسرای این شهرستان قلمداد می‌شود، افزود: هشت سرای محله به صورت غیر مستقیم با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در ارتباط هستند و سرا‌های محله محتشمی، شهید معمار، شهید صنعتکار، مسکن مهر و ... از جمله این سرا‌های محله در شهرستان کاشان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از وجود چهار نگارخانه و ۹ بازی خانه در کاشان تحت نظارت این سازمان خبر داد و ابراز داشت: پنج خانه فرهنگ در شهرستان کاشان در حال فعالیت هستند و چهار خانه فرهنگ نیز در حال احداث است که حداکثر تا سال آینده تمامی آن‌ها به بهره برداری می‌رسد و با احتساب این موارد ۳۶ مرکز فرهنگی تحت پوشش این سازمان فرهنگی ورزشی است.

وی ضمن اشاره به چمن‌های مصنوعی به بهره برداری رسیده و در حال احداث در شهرستان کاشان گفت: دو مجموعه پارک بانوان تحت نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان به بانوان این شهرستان اختصاص دارد و سه شهر بازی نیز تحت نظارت این سازمان فعالیت می‌کنند و در راستای ترویج ورزش همگانی نیز ۳۵ مورد ایستگاه ورزشی شامل ۲۳ مورد ویژه بانوان و ۱۲ مورد ویژه آقایان در کاشان برپا می‌شود.

انتهای پیام/م

 

فرهنگسرای بانو پنجمین فرهنگسرای  شهرستان کاشان قلمداد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار