نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در تلطیف فضای اقتصادی کشور دارد و همکاری و تعامل تامین اجتماعی با نهاد‌های کارگری و کارفرمایی خوب و سازنده است.

سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در تلطیف فضای اقتصادی کشور داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شعبه ۲ تامین اجتماعی سنندج ضمن تشکر از مجموعه سازمان تامین اجتماعی، از خدمات این سازمان بیمه گر در استان ابراز رضایت نمود و بر تعامل هرچه بیشتر و بهتر سازمان تأمین اجتماعی با مجموعه بیمه شدگان این سازمان تأکید کرد.

علی محمد مرادی ضمن آشنائی با وضعیت کارکنان و بررسی نحوه ارائه خدمات به مردم در جریان روند کار و اجرای طرح میز خدمت و همچنین مسائل و مشکلات مردم قرار گرفت و افزود: سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در تلطیف فضای اقتصادی کشور دارد و همکاری و تعامل تامین اجتماعی با نهاد‌های کارگری و کارفرمایی خوب و سازنده است و مجلس از این گونه اقدامات که در راستای خدمت بیشتر به مردم صورت می‌گیرد حمایت می‌کند.

این عضو مجلس شورای اسلامی بر ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و یکی از آثار مشهود خدمات تأمین اجتماعی را رفع دغدغه و نگرانی مردم برشمرد و بر اهتمام هر چه بیشتر مسئولان جهت رفع مشکلات مردم تاکید نمود.

در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی کردستان ضمن تشریح نحوه اجرای خدمات تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی و طرح میز خدمت، از تغییر در نحوه ارایه خدمات سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: همزمان با آغازین روز‌های سال ١٣٩٨، ارائه ٦٥ خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی در استان کردستان با استفاده از فناوری‌های نوین در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و سریعتر آغاز شده است.

قریشی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل، خواهان مساعدت هر چه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و قوه مقننه به عنوان اثرگذار‌ترین نهاد قانونی کشور در راستای تحقق اهداف این سازمان به عنوان بزرگترین و اولین سازمان بیمه‌ای کشور شد.

انتهای پیام/ع

ارائه ٦٥ خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.