معاون استاندار سمنان گفت: باید نقاط مستعد و حادثه خیز استان برای پیشگیری از مخاطرات طبیعی شناسایی شود.

تکرار مخاطرات حوادث اخیر از سوی مدیران استان قابل پذیرش نیستمنوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در حاشیه جلسه کارگروه بازسازی منطق سیل زده استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی به دلیل مسائل و مشکلاتی که در بحران های  اخیر در استان  بوجود امده تشکیل شد.

وی افزود: ‌دستگاه های متناظر هم با دستور وزیر کشور باید در این جلسات شرکت کنند.

فخری با بیان اینکه تشکیل این جلسات باید مستمر و مداوم باشد تاکید کرد: تشکیل این جلسات و بررسی موضوعات مشکلات را کم تر خواهد کرد و امروز یک گزارش جامع و‌کامل از دستگاه های متولی در این جلسه ارائه شد.

معاون استاندار سمنان تصریح کرد: مسئله حسین آباد کالپوش مهم ترین مسئله در استان است و مدیران مجاب شده اند تا برای بررسی مسائل در این مناطق حضور یابند و تمام تجهیزات و امکانات دستگاه های‌ اجرایی استان آماده برای خدمات رسانی باشد.

فخری گفت: یکی از مشکلات اساسی در این مناطق مکان یابی است و باید جانمایی کاملی صورت گیرد زیرا خیلی از روستاها  در مرز تخریب قرار دارند و تمامی اهالی روستا همکاری لازم را با دستگاه های متولی انجام دهند.

وی ادامه داد: در منطقه معلمان مشکلاتی وجود داشت و فرمانداری دامغان نیز موظف شد این جلسات را تشکیل دهند.

فخری ضمن بیان  اینکه باید نقاط مستعد و حادثه خیز استان شناسایی شود افزود: مشکلات بوجود امده باید تجربه و‌درس عبرتی برای مدیران استان باشد و  با پیشگیری امور انجام شده از تکرار آن ها جلوگیری شود.

انتهای پیام / گ 

جلسه کارگروه بازسازی منطق سیل زده استان سمنان برگزار شد 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار