تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان که صدرنشین لیگ کشورش است، باید به مصاف پرسپولیس ایران برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار می‌شود که دیدار حساسی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود. درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. این بازی برای سرخپوشان پایتخت دیدار مهمی محسوب می‌شود و به همین دلیل شاگردان برانکو با پرواز چارتر راهی ازبکستان می‌شوند.

درحال حاضر پاختاکور با ۵ امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و پرسپولیس با ۴ امتیاز قعرنشین است. البته نماینده ازبکستان در دیدار آغازین هفته هفتم سوپر لیگ این کشور به مصاف متالورگ بکوبود رفت و در حالیکه ایساکجانوف در دقیقه ۱۲ گل اول بازی را برای متالورگ بکوبود به ثمر رساند، اما در ادامه مسابقه دراگان کارن، مهاجم صربستانی پاختاکور موفق به زدن ۲ گل برای تیمش شد تا به برتری ۲ بر یک دست پیدا کنند.

تیم پاختاکور که در ۶ مسابقه اخیرش موفق به کسب پنج پیروزی و تنها یک تساوی شده بود، توانست به برتری مقابل متالورگ بکوبود برسد تا ۱۹ امتیازی شده و همچنان صدرنشین جدول سوپر لیگ ازبکستان بماند. از سویی دیگر پرسپولیس نیز با هدایت برانکو ایوانکوویچ با ۵۷ امتیاز صدرنشین است و به احتمال زیاد قهرمان لیگ هجدهم خواهد شد.

دیدار پاختاکور و پرسپولیس، ۱۶ اردیبهشت در تاشکند برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس به کانادا می رود

احتمال جدایی امیری از ترابزون قوت گرفت/ هافبک لژیونر ایرانی قرمز پوش می‌شود؟

حضور بودیمیر در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان آماده تقابل با تراکتور شدند


انتهای پیام/

پاختاکور به مصاف پرسپولیس می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
شما احتمال قوی صعود نکردن در آسیا بگو بعنوان قعرنشین قهرمان احتمالی لیگ پیشکش
آخرین اخبار