نوجوانی که هر ساله در فستیوال گاوبازی اسپانیا به اجرای نمایش با گاوها می‌پرداخت در اثر حمله یک گاو خشمکین جان خود را از دست داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فستیوال گاوبازی اسپانیا با مرگ یک نوجوان ۱۹ ساله در هفته گذشته همراه بود. در این فستیوال که به صورت سالیانه برگزار می‌شود "فران گونزالز" در اثر حمله یک گاو خشمگین در شرق سواحل شهر "چیلچز" جان خود را از دست داد. این نوجوان بلافاصله پس از جراحت شدید به بیمارستان ساگونتو منتقل شد، اما پزشکان نتوانستند جان او را نجات دهند. این حادثه در ساعت ۶ بعدازظهر روز سه‌شنبه رخ داد.

مرگ نوجوان خام در مسابقات گاوبازی اسپانیا + تصاویر////

پس از این حادثه مرگبار مسئولان برگزاری فستیوال از برگزاری آن در سه‌شنبه شب خودداری کردند و در روز بعد نیز تماشاچیان به یاد این نوجوان یک دقیقه سکوت اختیار کردند. فران که اهل شهر "وال دیوکسو" بود، هر ساله در این فستویال به اجرای نمایش با گاو‌های وحشی می‌پرداخت. بنا به گفته شاهدان عینی این حادثه مرگبار هنگامی رخ داد که قربانی با حمله غافلگیرانه گاو خشمگین مواجه شد و نتوانست واکنش مناسب انجام دهد. بنا به گفته آن‌ها فران دچار خونریزی شدید شده بود و کاملاً بیهوش بود. پس از انتقال این نوجوان به بیمارستان حدود ۱ ساعت بعد اعلام شد که او در اثر خونریزی شدید جان خود را از دست داده است.

مرگ نوجوان خام در مسابقات گاوبازی اسپانیا + تصاویر////

وقوع این حادثه مرگبار در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز یک مرد ۷۴ ساله اسپانیایی در فستویال گاوبازی اسپانیا در شهر "وجر دلافرانترا" در نزدیکی کادیس جان خود را از دست داده بود. این مرد سالخورده که قصد داشت از یک دیوار کوتاه بالا رود به دلیل کهولت سن قادر به این کار نشد و با حمله مرگبار گاو وحشی جان خود را به طرز دلخراشی از دست داد.


بیشتر بخوانید: آخرین لحظات زندگی مرد سالخورده پیش از حمله گاو! +فیلم


انتهای پیام/

حمله غافلگیرانه گاو خشمگین مرگ نوجوان خام را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار