مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: مسئولان فدراسیون باید به فکر بازی‌های دوستانه باشند وگرنه نمی‌توان امید زیادی از والیبال بانوان داشت.

صادقی:برای پیشبرد والیبال بانوان نیاز به بازی دوستانه داریم

فریبا صادقی مربی تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مباحث زیادی برای موفقیت والیبال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو مطرح است، یکی از این مسائل حضور در بازی‌های تدارکاتی پیش از مسابقات رسمی است. مسئولان فدراسیون باید به برگزاری مسابقات دوستانه توجه بیشتری داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم امید چندانی داشته باشیم.

اردو‌های آماده سازی تا مسابقات رسمی به طور منظم برگزار می‌شود/ ملی پوشان از لحاظ بدنی کشش زیادی داشتند

او تصریح کرد: تیم ملی والیبال بانوان در اردو گذشته به مدت ۹ روز پیاپی در ۲ نوبت تمرین داشت. والیبالیست‌های ما روزی هفت ساعت تمرین می‌کردند و از لحاظ بدنی آمادگی و کشش بالایی داشتند. تمرینات ملی پوشان هم به صورت بدنسازی بود و هم کار با توپ که شامل تقویت تکنیک و تاکتیک بازیکنان می‌شد. در این مدت بازیکنان فیلم‌های زیادی هم برای آنالیز تیم‌ها تماشا کردند و کار درست به جلو پیش رفت، ما مربی جداگانه برای بدنسازی هم داشتیم که با نظارت جواد مهرگان به ملی پوشان تمرین می‌داد.

سه لژیونر ما آمادگی جسمانی خوبی دارند/ مونا آشفته کمی بی تجربگی‌های گروهی دارد

صادقی افزود: مائده برهانی و مهسا صابری ۲ لژیونری هستند که شرایط بسیار مناسبی از لحاظ بازی دارند، اما در مونا آشفته سومین لژیونر تیم ملی ما هنوز بی تجربگی‌های بازی گروهی دیده می‌شود، باید اضافه کنم که آمادگی جسمانی هر سه بازیکن خوب است.

کمیته روابط بین الملل به دنبال تورنمنت دوستانه برای بانوان است/ بازی دوستانه با ژاپن کمک زیادی به ما می‌کند

مربی تیم ملی بانوان در ادامه گفت: برای بازی دوستانه با چند کشور مکاتبه کرده ایم، روابط بین الملل برگزاری تورنمنت‌ها را نیز کنترل می‌کند تا تیم ملی بانوان در آن شرکت کند، بازی دوستانه با تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قبل از مسابقات آسیایی کمک زیادی به تیم ایران می‌کند، اما فدراسیون باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

او افزود: به عقیده من حضور در یک تورنمنت تاثیرش از یک یا ۲ بازی دوستانه به مراتب بیشتر است، زیرا این تورنمنت‌های دوستانه مثل مسابقات رسمی با حضور چند تیم برگزار می‌شوند.

بازیکنان امید هم به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند

صادقی تصریح کرد: بازیکنانی مانند شکوفه سلگی، لاله متقیان، زهرا بخشی، تهمینه درگذنی، مونا آشفته، فاطمه امینی و نگین پاکدل که به اردو تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند در رده سنی امید قرار دارند و طبق جوان گرایی‌هایی که در تیم صورت گرفته آن‌ها به اردو بزرگسالان دعوت شده اند.

مربی تیم ملی در پایان گفت: قرار است از این به بعد هر ماه به مدت ۱۲ روز بازیکنان در اردو باشند و بعد به مدت سه روز استراحت کنند و دوباره این روند تکرار شود به طوری که در هر ماه در اردو آماده سازی برای تیم ملی بانوان تشکیل شود.


بیشتر بخوانید:

زبردست: اجازه تیم داری به برخی از باشگاه‌ها نمی‌دهیم

آرا:ورزش بانوان حامی مالی ندارد / لژیونر‌ها راه را برای دیگر والیبالیست‌ها باز کردن

درگذنی: امیدوارم در رقابت‌های والیبال امسال بدرخشیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار