در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلم از اساتید حوزه‌های علمیه استان تجلیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان گفت: استاد مطهری یکی از بزرگ‌ترین پرچم داران مبارزه با رژیم طاغوت بود و آثار ایشان امروز نیز در جنگ نرم راهگشا و تأثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شهید مطهری در درس نهج‌البلاغه تحت تأثیر میرزا علی شیرازی قرار گرفت و مکتب میرزا علی شیرازی تأثیر به سزایی بر ایشان گذاشت و جا دارد ارتباط این استاد و شاگرد مورد مطالعه قرار گیرد چرا که کمک بسیار زیادی در ترویج نهج البلاغه خواهد کرد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: باید قدردان معلمان فقید بزرگ استان نظیر آیت‌الله باریک‌بین، آیت‌الله مظفری، آیت‌الله صامت، آیت‌الله ابوترابی، آیت‌الله شالی، آیت‌الله مهدوی و علامه رفیعی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به درگذشت مرحوم آیت‌الله اشکوری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان عالمی مجاهد و مبلغ در عرصه‌های بین المللی بود و جایگاه علمی ویژه و ممتازی داشت.

وی با اشاره به شهادت روحانی همدانی به دست یکی از اوباش خاطرنشان کرد: این روحانی با مظلومیت به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن محکومیت اعدام ۳۷ فعال مدنی عربستان توسط آل سعود گفت: این جنایت نشانه‌ای از فروپاشی این نظام دیکتاتوری است.

انتهای پیام/ک

تقدیر از اساتید حوزه‌های علمیه به مناسبت گرامیداشت روز معلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار