تیم فوتبال لیورپول، ششمین تیم انگلیسی است که در لیگ قهرمانان اروپا برابر ستاره آرژانتینی بارسلونا دروازه اش باز می‌شود.

لیورپول ششمین قربانی انگلیسی مسی در لیگ قهرمانان اروپابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا در پیروزی ۳ بر صفر این تیم برابر لیورپول در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و ۲ گل زد تا سرخپوشان مرسی ساید ششمین قربانی این بازیکن لقب بگیرد.

مسی پیش از این در برابر پنج تیم چلسی، منچسترسیتی، تاتنهام، آرسنال و منچستریونایتد گلزنی کرده بود که در ادامه آن‌ها را مروز می‌کنیم.

مسی ۱۰ بار برابر این تیم چلسی بازی کرده و ۳ گل زده است. او ۶ بار برابر آرسنال به میدان رفته و ۹ گل زده است.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا ۶ بار هم برابر منچسترسیتی بازی کرده و ۶ گل زده است. او ۶ بار هم مقابل دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچستریونایتد به میدان رفته که حاصل آن ۴ گل بوده است.

مسی ۲ بار هم برابر تاتنهام بازی کرده و ۲ بار دروازه این تیم لندنی را گشوده است.

گفتنی است مسی پیش از بازی شب گذشته برابر لیورپول، ۲ بار مقابل این تیم بازی کرده بود، اما نتوانسته بود گلزنی کند، اما شب گذشته در سومین رویارویی موفق شد ۲ بار دروازه این تیم را فرو بریزد.

دو بازی اول مسی برابر لیورپول در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۶ بود که مهاجم بارسا در آن زمان ۱۹ سال سن داشت. در بازی رفت لیورپول ۲-۱ در نیوکمپ به برتری رسید، اما در بازی برگشت در آنفیلد برابر این تیم شکست خورد، که در هیچ یک از دو بازی مسی موفق به گلزنی نشد.


بیشتر بخوانید:

بارسلونا - لیورپول/ فینال زودرس لیگ قهرمانان اروپا در نیوکمپ

تاتنهام – آژاکس؛ فینال تازه وارد‌ها/ کدام تیم به شگفتی سازی ادامه می‌دهد؟

لاتزیو از سهمیه لیگ قهرمانان دور شد/شکست سنگین سمپدوریا مقابل بولونیا


انتهای پیام/

آمار خیره کننده مسی برابر تیم های انگلیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار