جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۴ میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان بهشهر خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی  شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران ،ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی  بیمارستانی، کشف کردند.

سرهنگ مفخمی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال شدند.

وی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان و سایر نیازمندی‌های عمومی است، گفت: از مردم درخواست می شود در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.
انتهای پیام/س
 
 

کشف ۴ میلیارد ریال دارو و لوازم پزشکی احتکار شده در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.