مردم ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت:مردم ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در کارگاه‌های آموزشی تبیین محتوای بیانیه‌ی گام دوم انقلاب با موضوع درمضان ۱۴۴۰ در ارومیه با اشاره به اینکه مردم جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان مقام معظم رهبری در طول ۴ دهه گذشته همواره توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده اند افزود: بعداز گذشت این مدت و در دهه پنجم انقلاب، انقلاب اسلامی ایران به یک انقلاب جهانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد:تنها حکومتی که در چارچوب دین و اسلام قرار گرفته است، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه‌ی آمریکا علیه مردم ایران افزود:دشمنان هر روز با اعمال تحریم‌های بیشتر سعی دارند تا از پیشرفت و اوج گرفتن ایران بکاهند، اما کشورما با اراده و پشتکار قوی همچون ۴ دهه گذشته راه خود را ادامه خواهد داد و قدرتمند‌تر از گذشته خواهد بود.

حجت الاسلام رجب زاده استاد گفتمان سازی دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز در این کارگاه با اشاره به تحلیل‌های قرآنی بیانیه‌ی گام دوم انقلاب گفت:پیامبر گرامی اسلام (ص) برای راهنمایی و ادامه زندگی امت خود بیانیه‌ای تحت عنوان کتاب قرآن فراهم کردند.

وی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته بیانیه‌های مختلفی از سوی رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و سایر علما صادر شده است.
استاد گفتمان سازی دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد:همزمان با آغاز دهه‌ی پنجم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ی گام دوم را منتشر کردندکه باید مسئولان و مردم به تک تک محور‌های این بیانیه عمل کنند تا شاهد حل بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در کشور باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین محتوای بیانیه‌ی گام دوم انقلاب با موضوع درمضان ۱۴۴۰ در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.