سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ماشین سازی دارای لایه های دفاعی مستحکم است و در طول بازی چشم به ضد حملات دارد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان امروز درنشست خبری پیش از دیدار تیمش با  ماشین سازی تبریز با اشاره به حساسیت ویژه هفته‌های پایانی لیگ برتر ادامه داد: روز سختی در پیش روی داریم و با توجه به شرایط کنونی جدول این بازی از فینال برای سپاهان با اهمیت‌تر است.
وی افزود: در صورت کسب پیروزی در این بازی سهمیه حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا مسجل خواهد شد و از طرفی شانس ما برای قهرمانی از سایر تیم‌ها بیشتر خواهد شد.

سرمربی سپاهان ضمن اشاره به حواشی پیش آمده در روز‌های گذشته گفت: در طول ۲۰ سال مربیگری خود رفتار‌هایی که این فصل با سپاهان شد را تا کنون ندیده بودم که تنها دلیل این رفتار وجود امیر قلعه نویی است. سه روز پیش از بازی عده‌ای تهدید می‌کنند که به استادیوم نیایید و متاسفانه هیچ نهادی با این افراد برخورد نمی‌کند.


قلعه نویی با انتقاد از شرایط کنونی فوتبال کشور گفت: از ۱۰ سال پیش افکار و رفتار آلوده‌ای از سمت برخی افرادی که در جامعه جایگاهی ندارند و در بین جامعه منفور هستند آغاز شده که با این رفتار خود باعث آسیب و آزار به فوتبال شده اند.

وی در خصوص بازی فردا با ماشین سازی تبریز اینگونه گفت: تیم ماشین سازی دارای لایه‌های دفاعی مستحکم است و در طول بازی چشم به ضد حملات دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان دامه داد: سپاهان در نیم فصل دوم یکی ار بهترین تیم‌ها بود که به حداقل لیاقت خود نیز نرسید، ولی امیدواریم فردا با یک بازی منطقی ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم تا بتوانیم راه خود را برای قهرمانی هموار کنیم.


انتهای پیام/م

 

نشست خبری پیش از بازی سپاهان و ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.