مذاکره باشگاه سایپا با یحیی گل محمدی و علی کریمی صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه سایپا ساعاتی قبل تصمیم گرفتند به دلیل اظهارات علی دایی، سرمربی این تیم در نشست خبری بازی با سایپا حکم اخراج او را صادر کرده و ابراهیم صادقی را به عنوان سرمربی موقت نارنجی پوشان پایتخت تا پایان فصل انتخاب کنند.

این درحالی است که تاکنون مشخص نیست آیا صادقی پیشنهاد سرمربیگری موقت سایپا را قبول می‌کند یا خیر و قرار است در جلسه‌ای که به زودی بین او و مصطفی مدبر، مدیرعامل باشگاه سایپا انجام می‌شود درباره این موضع تصمیم گیری نهایی انجام شود.

با این وجود برخی رسانه‌ها اقدام به معرفی و حتی قطعی بودن انتخاب جانشین علی دایی در لیگ نوزدهم روی نیمکت سایپا کرده و از یحیی گل محمدی، سرمربی فعلی پدیده شهرخودرو یا علی کریمی، سرمربی سابق سپیدرود نام می‌برند.

این درحالی است که یک منبع آگاه در باشگاه سایپا ضمن رد این مسائل اظهار داشت: مطمئنم باشگاه سایپا تاکنون با هیچ گزینه‌ای تاکنون مذاکره نکرده است و صحبت از گل محمدی و کریمی گمانه زنی‌هایی است که درباره جانشین علی دایی مطرح می‌شود. باشگاه سایپا در حال حاضر روی این سه بازی متمرکز شده و می‌خواهد سرمربی اش را برای این دیدار‌ها مشخص کند. به همین دلیل تا زمانی که لیگ برتر تمام نشود درباره فصل آینده این تیم تصمیم گیری نخواهد شد.

انتهای پیام/

مسئولان سایپا مذاکره ای با کریمی و گل محمدی نداشته اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار