فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه از انجام ۱۰۰ ساعت پرواز توسط بالگرد‌های هوانیروز در جریان سیل اخیر در استان‌های ایلام، کرمانشاه و لرستان خبرداد که در این خصوص ۸۰۰ تن از مصدومان و گرفتاران در سیلاب را جابجا کردند .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امیرسرتیپ خلبان حشمت الله آزادی فر گفت : در سیل اخیر بالگرد‌های هوانیروز ۴۲ تن بار شامل مواد غذایی و اقلام مورد نیاز سیل زدگان را حمل کردند.

وی همچنین با تشریح اقدام‌های هوانیروز در انجام پرواز‌های امدادرسانی به آسیب دیدگان و متاثران از زلزله غرب کرمانشاه سال ۹۶ در استان کرمانشاه، گفت : در جریان زلزله، هوانیروز با انجام ۱۲۰ ساعت پرواز در مجموع یک هزار و ۲۰۰ تن از مصدومان را جابجا کرد و همچنین ۱۰ تن بار به مناطق زلزله زده حمل کرد.

وی با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت شهید شیرودی گفت: کسانی که از مملکت دفاع می‌کنند ماندگار می‌شوند و شهید شیرودی به عنوان یک شخصیت ماندگار در جهان شناخته شده است، چون جان و بهترین داراییش را تقدیم انقلاب کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی هوانیروز کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امروز در کربلای شهدای غرب و یادمان شیرودی جمع شدیم تا بار دیگر با شهیدان بیعت کنیم، زیرا شهید شیرودی از افتخارات ارتش است و ما به عنوان نیرو‌های مسلح و هوانیروز راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

 

 

انتهای پیام/د

در سیل اخیر بالگرد‌های هوانیروز ۴۲ تن بار شامل مواد غذایی و اقلام مورد نیاز سیل زدگان را حمل کردند

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.