نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش زائران حج گفت: باید تلاش کرد تا حضور جدی‌تر در نماز جماعت و نماز جمعه یکی از ره‌آورد‌های سفر حج باشد.

حضور جدی‌تر در نماز جماعت یکی از ره‌آوردهای سفر حج باشدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در همایش زائران حج با تأکید بر اینکه باید پس از بازگشت از حج سرباز پای کار امام زمان (عج) باشیم، گفت: باید تلاش کرد تا پس از بازگشت از این سفر معنوی، حضورمان در نماز‌های جماعت، نماز‌های جمعه جدی‌تر شود و مهربانی بیشتری را به خانواده داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: حج دانشگاه اخلاق، قرآن، انسانیت، عبادت و سیاست است و میباید تلاش کنیم تا از فرصت این سفر معنوی به نحو شایسته و مطلوب استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همانگونه که در نماز جماعت هماهنگی با امام جماعت مهم است، در حج نیز مسلمان‌ها باید با امامت و ولایت همراه باشند و در عصر غیبت نیز با جانشینان امام هماهنگ و همراه باشند.

امام جمعه قزوین گفت: پس از بازگشت از حج باید دو موضوع در ما تقویت شده باشد یکی ذکر و یاد خداوند است و دیگری اینکه هر چه می‌توانیم زاد و توشه جمع کنیم که بهترین آن تقوای الهی است.

انتهای پیام/ک

همایش زائران حج در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار