امام جمعه بروجرد:

دولت باید به فکر اینترنت ملی و مستقل باشد/ گرانی و تورم باید مهار شود

امام جمعه بروجرد گفت: دولت باید گرانی و تورم سرسام آور در جامعه را مهار نماید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینیی ، امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این هفته گفت: دولت باید گرانی و تورم سرسام آور در جامعه را مهار نماید.

حسینی اظهارداشت: دولت موطف است در راستای رفاه مردم گام بردارد و موجب رضایت عمومی جامعه را فراهم کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ارائه داده و الان هم باید در راستای حل مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهد.

خطیب نماز جمعه بروجرد بیان کرد: نباید مجرمان در فضای مجازی احساس امنیت کند وهم اکنون نیز رفتار‌ها اطلاعات ضد ارزشی موجود در این فضا به نفع جامعه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: دولت باید به فکر اینترنت ملی و مستقل باشد، زیرا تا وقتی امریکا بر فضای مجازی نظارت می‌کند همین اتفاقات رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: روحانیت همیشه در همه برنامه‌ها پیشتاز بوده اند، یک روحانی به دلیل دفاع از مظلوم کشته می‌شود و در فضای مجازی بی اخلاقی‌های بسیاری نسبت به اتفاق دیده می‌شود.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تقویت ایمان و جلای روح است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: همه ما باید از فرصت ماه مبارک رمضان با اجرای پدیده امر به معروف و نهی از منکر تلاش نماییم تا از فضیلت این ماه به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی گفت: برخی از افراد مانند سالخورد افراد مسن بیماران زنان باردار و مادران شیرده نمی‌توانند، روزه بگیرند، اما این اقدام دلیل بر این نیست که در ملا عام اقدام به روزه‌خواری کند.

انتهای پیام/ ر

دولت باید گرانی را مهار نماید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.