مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هزار و ۵۱۲ فقره پرونده تخلف فروردین ماه امسال در مازندران تشکیل شده است.

محمد محمدپور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از مجموع ۱۷ هزار و ۷۲۸ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف کالایی و خدماتی هزار و ۵۱۲ فقره پرونده تشکیل شده است.

وی مهمترین تخلفات کشف شده را گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و تقلب اعلام کرد و افزود: در همین مدت از ۵۲۰ واحد خرده و عمده فروشی در حوزه قاچاق کالا نیز بازرسی که ۲۵ واحد متخلف شناسایی شدند.

محمدپور عمران کالا‌های کشف شده قاچاق را انواع سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، برنج و لوازم خانگی نام برد و با اعلام اینکه پرونده‌ها برای صدور رأی به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده است گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران به عقد قرارداد شرکت دانش بنیان خزر الکتریک و ایالت اودیشا هندوستان نیز اشاره کرد و افزود: در پی حضور شرکت خزر الکتریک در نمایشگاهی در ایالت اودیشا کشور هندوستان این قرارداد به امضای مسئولان ارشد دو طرف رسیده است.

وی گفت: ایالت اودیشاهندوستان با جمعیتی بالغ بر ۵۸ میلیون نفر یکی از ثروتمندترین و غنی‌ترین ایالت‌های هندوستان در زمینه کشاورزی است.

محمدپور عمران افزود: در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه دو قرارداد رسمی با دولت هندوستان برای فروش لیسانس تولید ماشین آلات به صورت جوینت ونچر امضا شده است.

انتهای پیام/ م

تشکیل هزار و ۵۱۲ فقره پرونده تخلف در فروردین ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.