دبیر هیات دو و میدانی خوزستان از افزودن ماده های بیشتر به این لیگ در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید پویا، دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت: برگزاری لیگ باشگاه‌های دو و میدانی خوزستان یکی از محرک‌های کارساز و مفیدی بود تا دوومیدانی خوزستان را از رکود خارج کند. با یاری خدا و تلاش همه مربیان و کادر اجرایی هیات، در سال ٩٧ یک لیگ باشکوه برگزار شد که نتایج آن را می‌توان در سنین پایه دوومیدانی مشاهده کرد.

وی افزود: امسال قصد داریم لیگ دوومیدانی خوزستان را در ماده‌های بیشتری برگزار کنیم تا موادی که در دوومیدانی این استان غیرفعال هستند رفته رفته به سمت رشد کمی و کیفی هدایت شوند که قطعا با توجه به حساسیت امتیاز آوری در لیگ باشگاه‌های دوومیدانی خوزستان، تیم‌ها از این مهم استقبال کرده و به سمت ماده‌های تازه فعال شده برای کسب امتیاز خواهند رفت.

پویا بیان کرد: دوومیدانی استان همیشه بر این اصل استوار بوده که کار جمعی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد و اکنون اگر تحولی در دوومیدانی صورت گرفته یا در حال اتفاق است، قطعا یک کار تیمی و با برنامه ریزی بوده است که همه جامعه دوومیدانی از اجرای آن حمایت کردند. تلاش این است که لیگ ٩٨ نیز با همت همه عزیزان باشکوه‌تر از سال گذشته و در گستره‌ی فعالیت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/ ن

امسال لیگ دووميدانی خوزستان در ماده‌های بيشتر برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.