مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: سیاست اصلی ما در سال جدید رونق اشتغال و رونق تولید و مطابق با شعار سال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در اولین سمینار رؤوسای شهرستان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل که با حضور معاونین و رؤوسای شهرستانها برگزار شد، گفت: سیاست اصلی ما در سال جدید رونق اشتغال و رونق تولید و مطابق با شعار سال خواهد بود.

وی افزود: عملکرد شهرستان ها باید در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قابل توجه باشد اما توجه به ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی و جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری اولویت اصلی تمامی شهرستان ها است.

فلاحی تصریح کرد: تکریم سرمایه گذار و توجه به توسعه گردشگری در تمامی ابعاد و زمینه ها مساله بسیار مهمی است که روؤسای شهرستان ها باید به آن توجه کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: امسال عملیات احداث سه هتل پنج ستاره در اردبیل باید به صورت ویژه پیش برود که احداث این سه هتل در سطح استان در تاریخ اردبیل بی سابقه بود.

وی با تاکید بر اینکه تعهد اشتغال اداره کل میراث فرهنگی استان در سال جاری دو هزار نفر است، گفت: در سال نود و هفت تعهد اشتغال اداره کل بیش از پانصد و هفتاد نفر بود که در پایان سال این میزان به بیش از نهصد نفر رسید که بسیار قابل توجه بود.

فلاحی افزود: سه پیست اسکی در سطح استان در حال فعالیت می باشد و احداث دو پل معلق دیگر در کنار پل معلق مشکین شهر می تواند استان اردبیل را به استان پل های معلق و پیست های اسکی تبدیل کند که این جاذبه بسیار خوبی برای گردشگران خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بسیاری از پروژه های زیرساختی در سال ۹۷ آغاز شده است و سعی ما بر اتمام حداکثری آنها در سال ۹۸ خواهد بود و در سال جدید به مباحث آموزشی نیز توجه خواهیم داشت.

انتهای پیام/ع

احداث هتل پنج ستاره در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.