مدیرکل صداوسیمای یزد از پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی یزد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای یزد از پخش ویژه برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی یزد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:  شبکه سیمای یزد هر روز با پخش برنامه‌های زنده تا سپیده ویژه سحر ساعت ۳ الی ۴:۴۵ بامداد و در لحظات افطار ماه مبارک با برنامه ماه مهربانی ساعت ۱۸:۴۵ تا اذان مغرب میهمان خانه‌های مردم دارالعباده است.

وی افزود: پخش و تامین سیمای مرکز یزد نیز سریال رستاخیز تفنگ‌ها را از ساعت ۸:۱۵ الی ۹ و سریال در حاشیه ،یک، را از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۱۵ از سیمای شبکه یزد پخش خواهد کرد.

پهلوانیان پخش مستقیم ترتیل خوانی قرآن کریم از امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد ساعت ۵ بامداد الی ۶ صبح، پاسخگویی به مسائل شرعی در برنامه آئینه ذکر ساعت ۱۲ تا ۱۲:۵۰ دقیقه و سخنرانی آیت االله ناصری در ساعت ۱۳:۴۵ را از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز یزد در ماه رمضان عنوان کرد.

 وی گفت: معاونت صدای مرکز یزد نیز با برنامه‌های نجوای سحری ویژه سحر‌های ماه رمضان ساعت ۳ بامداد تا ۴:۳۰، شهر یزدان در افطار ماه مبارک هر شب ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و جمع خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ میهمان خانه‌های مردم یزد است.

پهلوانیان ترتیل خوانی قرآن کریم از ساعت ۴:۳۰ تا ۵:۳۰ و همچنین سخنرانی آیت الله علاقه بند از ساعت ۵:۳۰ تا ۶ را از دیگر برنامه‌های صدای مرکز یزد در ماه رمضان اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

ویزه برنامه‌های صدا و سیمای یزد در ماه رمضان اعلام  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار