معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خصوص وضعیت فعلی و برنامه های توسعه بخش پست گفت و گو کرد.

حسین نعمتی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت و گو كردبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی در حاشیه همایش شورای مدیران در گفت و گویی که با آیت اله محمدعلی آل هاشم داشت، گزارشی از اقدامات پست در راستای توسعه خدمات به مردم در شهر‌ها و روستا‌ها ارائه داد و افزود: پست به دنبال آن است تا به سکویی برای ارایه خدمات سایر بخش‌های دولتی و غیردولتی مولد و تولیدکننده تبدیل شود.

وی به جهت‌گیری پست در سال جدید نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح تحول پست، توجه به تامین نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان، به‌ ویژه در حوزه حمل و نقل و جابجایی بسته و کالا مدنظر است.

مدیرعامل همچنین به عملکرد مثبت محمدپوربزرگ مدیر کل پست آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: آذربایجان شرقی با تغییر دیدگاه و نگاه مشتری مدارانه توانسته به یکی از استان‌های سرآمد و شاخص در بین استان‌های کشور تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این گفتگو ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان شبکه پستی، بر نقش و جایگاه پست در تامین نیاز‌ها و خواسته‌های مردم تاکید کرد و گفت: خدمات ارزنده پست می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش سطح رضایتمندی مردم از حاکمیت داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار