در ادامه تنش‌ها در نوار غزه، حملات هوایی ارتش اسرائیل به مواضع گروه‌های مقاومت فلسطینی ادامه دارد که با پاسخ موشکی مواجه می‌شود.

ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و پاسخ‌های موشکی مقاومتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، حملات هوایی ارتش اسرائیل به مواضع گروه‌های مقاومت در نوار غزه ادامه دارد. گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز به شلیک موشک به طرف شهرک‌ها در جنوب نوار غزه ادامه می‌دهند. 

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد بار دیگر آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه به صدا درآمد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت این رژیم حمله به اهداف دو جنبش حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه را آغاز کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند در حملات امروز بیش از ۳۰ هدف متعلق به حماس و جنبش جهاد اسلامی فلسطین را در نوار غزه هدف قرار داده است. در همین حال رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند ۱۳۰ فروند موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شده است.

بنابر اعلام آن‌ها، در پی اصابت موشک به شهرک «کریات گات»، یک شهرک‌نشین به شدت زخمی شده است. وزارت بهداشت نیز فلسطین اعلام کرد در پی حملات رژیم صهیونیستی، یک نفر شهید و بیش از هفت نفر زخمی شدند.

با بالا گرفتن تنش‌ها، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی قرار است فردا، یکشنبه تشکیل جلسه دهد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند این رژیم تا اطلاع ثانوی سواحل نوار غزه را به صورت کامل بسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار