پربازدیدترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده کنید.


برادر رئیس‌جمهور به زندان می‌رود/ آخرین اخبار از پرونده همسر مهناز افشار و سردار رویانیان/ خرید و فروش سلاح در شبکه‌های مجازی ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، برادر رئیس‌جمهور به زندان می‌رود/ آخرین اخبار از پرونده همسر مهناز افشار و سردار رویانیان، خرید و فروش سلاح در شبکه‌های مجازی ادامه دارد، اولین تصویر از متهم فراری پرونده ۷ میلیارد یورویی پتروشیمی منتشر شد، منشأ تمامی فساد‌های اخیر کوتاهی مسئولان بود و... از جمله اخبار پربازدید چهاردهم اردیبهشت ماه ۹۸ بود.


برادر رئیس‌جمهور به زندان می‌رود/ آخرین اخبار از پرونده همسر مهناز افشار و سردار رویانیان

حسینی از صدور حکم حسین فریدون خبر داد و گفت: این فرد در بخشی از اتهامات به حبس محکوم شده است.


خرید و فروش سلاح در شبکه‌های مجازی ادامه دارد

پس از تأکید فرمانده کل قوا در دیدار با فرماندهان برتر ناجا، پلیس تمهیدات ویژه خود را جهت جلوگیری از خرید و فروش سلاح آغاز کرد.


دادستان کل کشور: ۲۵۰۰ پرونده اعطای ارز به افراد و شرکت‌ها به دستمان رسیده است/ لایحه «حقوق عمومی» بزودی به مجلس ارسال می‌شود/ منشأ تمامی فساد‌های اخیر کوتاهی مسئولان بود

دادستان کل کشور گفت: ۲۵۰۰ پرونده اعطای ارز به افراد و شرکت‌ها به دستمان رسیده است.


علت تولد لاکپشت‌های دو سر در یزد چیست؟

کارشناس دفتر تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: علت دو سر به دنیا آمدن لاکپشت‌ها می‌تواند عوامل فیزیولوژیکی یا حالت دوقلو زایی باشد.


مهلت استفاده از طرح‌های ترافیک سال ۹۷ تا ۲۵ اردیبهشت تمدید شد

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: تمام سهمیه‌های طرح ترافیک سال ۹۷ تا ۲۵ اریبهشت‌ماه سال جاری قابل استفاده است.


انتشار اولین تصویر از متهم فراری پرونده ۷ میلیارد یورویی پتروشیمی

محمدحسین شیرعلی یکی از متهمان پرونده پتروشیمی است که اتهام او دایر بر معاونت در اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور است و تاکنون در جلسات دادگاه حضور نداشته است.


اعلام زمان فعالیت فست فودها، رستوران‌ها و سینما‌ها در ماه رمضان

سردار رحیمی درباره زمان فعالیت رستوران‌ها و سینما‌ها در ماه مبارک رمضان توضیحاتی داد.


۲۰ هزار متر کاهش در طراحی جدید بنای گود برج میلاد + جدیدترین جزئیات

عضو شورای شهر تهران جدیدترین جزئیات مربوط به گود برج میلاد که در جلسه روز دوشنبه با بنیاد تعاون ناجا مطرح شده بود را تشریح کرد.


پزشکان چگونه از سربازی معاف می‌شوند؟

درباره چگونگی معافیت دائم پزشکان مشمول سربازی بیشتر بدانید.


تکثیر شیر ایرانی را در برنامه خود خواهیم داشت

خرازیان گفت: باغ وحش ارم در رابطه با تکثیر شیر ایرانی برنامه دارد و سازمان محیط زیست نیز برای این موضوع نظارت خواهد کرد.


نباید فضای مجازی پایگاهی برای از بین رفتن آبروی مردم شود/ دستگاه‌های امنیتی شناسایی مفاسد را جدی‌تر بگیرند

دادستان جدید تهران گفت: همه اعتقاد داریم که باید از فضای مجازی استفاده شود، اما نباید این فضا پایگاهی برای از بین رفتن آبروی مردم شود.


توسعه مشاغل خانگی با بهره‌مندی از ظرفیت زنان سرپرست خانوار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای توسعه مشاغل خانگی می‌توانیم از ظرفیت مناسب زنان سرپرست خانوار در کشور بهره‌مند شویم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار