در پی بمباران جدید نوار غزه توسط صهیونیست‌ها، دست‌کم ۴ فلسطینی، از جمله یک نوزاد ۱۴ ماهه و یک بانوی باردار، کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ­شبکه الجزیره، در حمله نیرو‌های اشغالگر صهیونیست به شمال و شرق نوار غزه سه فلسطینی به شهادت رسیدند که یکی از آن‌ها نوزاد ۱۴ ماهه بود.

شهادت نوزاد ۱۴ ماهه در بمباران نوار غزه/پاسخ قاطع مقاومت به حملات صهیونیست‌ها

وزارت بهداشت فلسطین همچنین از شهادت یک زن باردار فلسطینی خبر داد. این زن در حملات امروز صهیونیست‌ها به منطقه الزیتون در غزه زخمی شده بود که بر اثر شدات جراحات وارده جان باخت. با شهادت این زن، آمار شهدای حملات امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه به سه نفر رسید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع نیرو‌های مقاومت فلسطین در جنوب غرب غزه را بمباران کردند. چند فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به منطقه الزیتون در جنوب غزه زخمی شدند.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند صدای آژیر خطر در مناطق مرکز شهرک صهیونیست نشین نقب اطراف غزه شنیده شد.

از سوی دیگر، بر اساس گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، روز شنبه بیش از ۲۰۰ فروند موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

به دنبال تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین در واکنشی قاطع و شدید، غرب قدس اشغالی و عمق ۷۰ کیلومتری فلسطین اشغالی را هدف حملات راکتی خود قرار داد. در این حملات ۲۳ شهرک‌نشین زخمی شدند.

تیپ‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در پیامی ویدئویی هشدار داد که حملات خود را به مناطق صهیونیستی گسترش خواهد داد. گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس نیز به رژیم صهیونیستی درباره ادامه حملات به غزه هشدار داد.

در همین حال، کابینه امنیتی صهیونیستی امروز گسترش حملات به غزه را تصویب و به ارتش این رژیم ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار