مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از حمایت یک نیکو کار دزفولی با پرداخت ۲۷ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مسعود رحیمی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: نیکوکاران دزفول ۲۷ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

وی با اشاره به تعداد محسنین در این شهرستان افزود: ۲ هزار و ۵۰۰ حامی در شهرستان حمایت از یکهزار و ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد  دزفول را برعهده دارند.

رحیمی ادامه داد: طرح اکرام ایتام و محسنین به منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوار‌های نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول افزود: همه ساله تعداد زیادی از هموطنان خیر و نیکوکار با ثبت نام در این طرح به ویژه در ماه مبارک رمضان به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی از طریق کمک‌های کالایی شامل تامین سبد غذایی در ماه مبارک رمضان، پوشاک و جهیزیه و همچنین رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان گفت: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند در ماه رمضان سال جاری با مراجعه به دفتر کمیته امداد در شهرستان دزفول یا شماره گیری ۰۶۱۴۲۲۶۲۱۴۰ در این امر خداپسندانه شرکت کنند و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

انتهای پیام/م

حمایت از محسنین در دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.