مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : طی سال گذشته امداد تاکسی رایگان به بیش از یک‌هزار و ۲۷۳ دستگاه تاکسی دچار نقص فنی، خدمات‌رسانی کرده است .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : سازمان تاکسیرانی با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به رانندگان تاکسی و رفاه حال شهروندان برای نخستین بار در کشور اقدام به راه‌اندازی واحد امداد تاکسی رایگان کرده است.

وی گفت : با توجه به وجود حدود ۱۰ هزار دستگاه تاکسی گردشی، مسیری و آژانس در شهر کرمانشاه که رانندگان این خودرو‌ها در طول روز حدود یک‌میلیون سفر درون شهری انجام می‌دهند و یکی از مهمترین مشکلات آنان خرابی خودروست که تعمیر آن هزینه و وقت زیادی از آنان می‌گیرد، به فکر ارائه خدمات رایگان به آنان افتادیم و خوشبختانه از سال گذشته ارائه این‌گونه خدمات رایگان به رانندگان تاکسی میسر شده است.

 سلیمانی افزود : طی سال گذشته امداد تاکسی رایگان سازمان تاکسیرانی به بیش از یک‌هزار و ۲۷۳ دستگاه تاکسی که دچار نقص فنی شده بودند، خدمات‌رسانی کرده است.

وی افزود: رانندگان تاکسی‌ها در شهر کرمانشاه به محض خرابی خودرو خود می‌توانند به طور شبانه‌روزی با شماره تلفن‌های ۳۸۲۱۱۹۴۸ تماس بگیرند و واحد امداد تاکسیرانی در محل حاضر شده یا خودرو را عیب‌یابی و رفع نقص می‌کنند و یا به محل مورد تقاضای راننده انتقال می‌دهد و این خدمات کاملا رایگان است .

 

 

انتهای پیام/د

راه‌اندازی واحد امداد تاکسی رایگان

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.