معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از برگزاری دوره تربیت سالمندیاری خبر داد.

دوره تربیت سالمند یاری در استان ایلام برگزار می‌گردد

ولی زاده معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفتگو با خبرنگاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ، گفت: در نظر داریم به منظور اهمیت جایگاه سالمندان و نحوه برخورد صحیح با آنان یک دوره آموزشی و تربیتی سالمندیاری را برگزار نماییم.

وی اضافه کرد : این دوره شامل ۱۰۰ ساعت آموزش نظری و عملی بوده و علاقمندان با حداقل ۱۸ سال سن و حداقل مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه اول می‌توانند با شهریه ۱۵ میلیون ریال در این دوره شرکت نمایند.

ولی زاده ادامه داد : متقاضیان پس از قبولی در آزمون پایان دوره ، گواهی معتبری با مدت اعتبار ۵ سال از مرکز آموزش مهارتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام دریافت می‌نمایند.

وی بیان کرد : پذیرش دوره محدود به ۵۰ نفر بوده و اولویت با کسانی می‌باشد که دارای معرفی نامه از محل کار باشند و یا در مصاحبه پذیرش شوند.

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام افزود : متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه با خانم راه نشین به شماره تلفن ۰۸۴۳۲۲۲۳۰۸۳تماس حاصل نمایند. گفتنی است این دوره از ۱۸ خرداد ماه به مدت یک ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه


برگزاری دوره تربیت سالمند یاری در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.