مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور:

برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی است

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت:برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی است.

برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در مراسم افتتاح موزه کودک با بیان اینکه انسان‌های نسل قبل تصوری از دوره قبل نداشته و آینده چیزی بود که باید با آن مواجه می‌شدند.

وی ادامه داد:بعد‌ها یعنی امروز احساس می‌کنیم که باید آینده را بسازیم و همانطور که می‌خواهیم باشد و برای ساختن آینده مهمترین موضوع سرمایه‌های انسانی است.

نظری در ادامه افزود: اگر بخواهیم زبان مادری ما و باور‌های ما صیانت و توسعه پیدا کند باید آیندگان ما و کودکان ما زمانی که اداره جامعه را بدست می‌گیرند کسانی باشند که نسبت به محیط شان حساس باشند و مهارت‌های زندگی را آموخته باشند در کنار دانش‌های شناختی بدانند که مفاهیم مهمی هم وجود دارد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با اظهار اینکه امروزه بسیاری از هم نسل‌های ما مهارت نه گفتن را یاد نگرفته اند و در برخی از مهارت‌های زندگی با مشکل مواجه هستند، بیان کرد: امروزه ماهیت دانش و آموزش تغییر کرده است. امروز باید به دنبال آدم‌های خردمند بود و کودکان و نوجوانان امروز باید خردمندان فردا و آینده کشور باشند در غیر اینصورت عوارضی در کشور خواهند داشت

انتهای پیام/م

 

افتتاح موزه کودک در ارومیه

برچسب ها: جوان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.