اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی توزیع می‌شود

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اقلام و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بزودی در استان توزیع می‌شود.

اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی توزیع می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی تمدنی ثانی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: برای تنظیم بازار ماه رمضان، ۳۲۴ تن برنج هندی با قیمت ۷۴ هزار ریال در استان توزیع می‌شود.

وی از توزیع ۶۱۶ تن شکر برای تنظیم بازار این محصول در استان خبر داد و گفت: ۲۱۶ تن شکر برای مصارف خانوار است که به ازای هر کیلوگرم ۳۳ هزار ریال توزیع می‌شود.

تمدنی ثانی خاطرنشان کرد: ۴۰۰ تن شکر هم برای مصارف صنف و صنعت در استان توزیع می‌شود که هر کیلوگرم از این محصول ۳۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از توزیع ۱۵ تن گوشت منجمد مرغ در استان خبر داد و گفت: توزیع این محصول هم بزودی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گوشت منجمد مرغ به ازای هر کیلوگرم ۱۰۵ هزار ریال عرضه می‌شود.

وی در باره تامین اقلام مورد نیاز قنادان گفت: برای تنظیم بازار و کنترل قیمت زولبیا و بامیه، ۲۰۰ تن روغن، ۲۵۶ تن آرد و ۴۵۵ تن شکر برای قنادان تامین و توزیع می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز، همزمان با ماه مبارک رمضان، ۲۱ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان عرضه می‌شود که این محصول به ازای هر کیلوگرم، ۲۲۰ هزار ریال تا ۶۰۰ هزار ریال به فروش می‌رود.
انتهای پیام / م

توزیع اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در خراسان شمالی توزیع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.