بانوی گیلانی مقام نخست قرائت درمسابقات قرآنی مد هامتان مرحله کشوری را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: عاطفه ناصح موفق به کسب مقام نخست قرائت در مسایقات قرآنی مدهامتان کشوری شد.

وی با بیان اینکه، ۷ گیلانی از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی مدهامتان راه یافته بودند، افزود: این برگزیدگان مرحله استانی راه یافته به مرحله کشوری ۳ مرد و ۴ زن بودند که در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء ۳۰‌ام، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق، با رقبای خود به رقابت پرداخته و در پایان یک بانوی گیلانی توانست موفق به کسب رتبه برتر شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: عاطفه ناصح از کانون انصار المهدی (عج) صومعه‌سرا توانست در رقابت با رقبای خود در رشته قرائت بالای ۱۶ سال خواهران به مقام نخست نائل شودو آمنه آلبو خنفر از خوزستان و زینب ضیاء دوست از خراسان رضوی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

قاسم مصفا با بیان اینکه، مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور ۲۹۸ برگزار شد، افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

 

انتهای پیام / ق 

عاطفه  ناصح قاری  برتر  مسابقات مدهامتان کشوری

برچسب ها: قرآن ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.