سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت بر بازار اردبیل در ماه مبارک رمضان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها نظارت برسطح بازار عرضه کالا در استان اردبیل در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

وی افزود: با توجه به افزایش میزان مصرف و تقاضا برای برخی از کالا در ماه مبارک رمضان نظارت‌ها افزایش می‌یابد تا مردم در تامین کالا‌های اساسی خود در این ماه دچار مشکل نشوند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به نوسانات قیمت گوشت خاطر نشان کرد: قیمت گوشت قرمزمنجمد تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان ثابت خواهد بود و با هماهنگی شرکت امور پشتیبانی دام و با نظارت بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت در سطح استان توزیع خواهد شد.

صادقی با اشاره به تامین گوشت مرغ در استان، افزود: کوشت مرغ گرم با قیمت مناسب در سطح استان عرضه میشود و مرغ منجمد نیز به اندازه کافی در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است و در صورت نیاز با قیمت تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

وی گفت: رسیدگی و نظارت بر ساعات و روند پخت نان در نانوایی‌ها در این ماه مبارک تشدید می‌شود تا از کیفیت پخت نان در استان کاسته نشود.

انتهای پیام/ح

نظارت بر ساعات و روند پخت نان در نانوایی‌های اردبیل

 

برچسب ها: بازار ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.