رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:با عزم راسخ همه مسئولان و با حمایت‌های مالی و معنوی آنان هیچ واحد تولیدی امسال در این استان به تعطیل نخواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره رزمی پیش از ظهر امروز در همایش رونق تولید، که در سنندج برگزارشد، گفت: علیرغم تمام مشکلاتی که امروز کشور با آن مواجه است بحث رونق تولید از همه مسائل در کشور مهم‌تر بوده چرا که زیربنای حل مشکلات کشور، رفع موانع پیش روی تولید است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۸ را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند افزود: نباید بگذاریم رونق تولید تنها در شعار باقی بماند و باید هر کاری که لازم است برای رفع موانع و مشکلات پیش روی واحد‌های صنعتی و تولیدی انجام شود تا فضای تولید استان هم حفظ شود و هم افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از راه اندازی سامانه های به منظورتسهیل و رفع موانع سفارشات تولیدکنندگان در این سازمان خبرداد وگفت:این سامانه در راستای تأمین مواد اولیه تولیدکنندگان راه اندازی می‌شود.

دره وزمی با بیان اینکه در چند ماه گذشته ۱۳۰ میلیون یورو ثبت سفارش مواد اولیه از سوی تولیدکنندگان استان صورت گرفته است، یادآور شد: افزایش ۲۵ درصدی مصرف برق در سال ۹۷ نسبت به سال پیش از آن نشان از فعالیت بیش از گذشته واحد‌های تولیدی است.

وی بیان کرد: دشمن تمام عزم خود را به کار گرفته تا با مانع تراشی در حوزه تولید کشور یاس و ناامیدی را در جامعه اشاعه دهد و مسئولان با حمایت خود از تولیدکنندگان و افزایش تولیدات داخلی کشور در مقابل این توطئه ایستاده اند و امید را همچنان به مردم تزریق می‌کنند.

وی در پایان بر حل مشکلات واحد‌های تولیدی استان تاکید کرد وگفت: برای ما هیچ مسئله‌ای مهمتر از تولید نیست و قول می‌دهیم که شبانه روز برای رونق تولید در استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: رونق تولید ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.