برگزاری رزمایش ۹ ساعته ضد زیردریایی بین چین و روسیه + فیلم

چین و روسیه یک رزمایش ۹ ساعته ضد زیردریایی در دریای زرد برگزار کردند.

برگزاری رزمایش ۹ ساعته ضد زیردریایی بین چین و روسیه + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیرو‌های دریایی چین و روسیه در جریان برگزاری رزمایش مشترک دریایی دو کشور، روز جمعه رزمایش ۹ ساعته ضد زیردریایی را در دریای زرد واقع در شرق چین برگزار کردند.

هدف از این رزمایش مشترک که تحت عنوان "Joint Sea-۲۰۱۹" از ۲۹ آوریل تا چهارم ماه مه برگزار شد تقویت توانمندی دفاعی مشترک دو کشور بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جانگ شوئلون فرمانده اولین تشکیلات عملیات ضد زیردریایی چین اعلام کرد رزمایش مشترک ضد زیردریایی همواره از رزمایش‌های کلیدی نیرو‌های دریایی روسیه و چین بوده است. آنچه امسال در رزمایش مشترک دو کشور جدید است استفاده از هواپیما‌هایی با بال‌های ثابت است که زیردریایی‌ها را مورد شناسایی و هدف گیری قرار می‌دهند.

وی افزود: در این رزمایش از تجهیزات پیشرفته‌تری برای شناسایی اهداف استفاده می‌شود که می‌تواند آن‌ها را در مسافت‌های طولانی‌تر شناسایی کند.

یک مقام نظامی دیگر چین گفت: برگزاری رزمایش مشترک ضد دریایی از وجود اعتماد عمیق دوجانبه میان نیرو‌های دریایی چین و روسیه در سطح تاکتیکی نشان دارد که در آن بسیاری از تاکتیک‌ها، تکنیک‌ها و توانایی‌های نیرو‌های دو طرف مورد استفاده قرار گرفته است.

وی افزود: این رزمایش همچنین موید آن است که چین و روسیه همکاری‌های خود را بیش از پیش گسترش داده اند.


بیشتر بخوانید: آغاز رزمایش دریایی ۴۴ کشور در آب‌های پاکستان + فیلم 


انتهای پیام/
 

رزمایش مشترک روسیه و چین در دریای زرد +فیلم

 


­

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.