به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

1771...0933: سلام بنده در آزمون استخدامی فراگیر که جهاد دانشگاهی برگزار کرد شرکت کردم حالا کارنامه ام پر از اشتباه درس تخصصی 70 درصد زدم شده 10 درصد یا زبان انگلیسی سفید دادم شده10 درصد.

 

3171...0915: سلام. آذرماه 97 برای یک دستگاه تیبا ثبت نام کردم. اسفند 97 انصراف دادم و در حالی که در قرداد قید شده بود بیست روزه هزینه ثبت نام(14میلیون تومان) عودت می شود گفتند دو ماه آینده پول شما پس داده خواهد شد. امروز که تماس گرفتم گفتند سه ماه طول می کشد. این در حالی است که هیچ خسارتی هم پرداخت نمی شود آن هم در تورم 40 درصد.

 

3527...0913: سلام. درصدهای اعلام شده در کارنامه ششمین آزمون استخدامی اشتباه است، جهاد دانشگاهی در برگزاری این آزمون خطاهای بسیار داشته است، ممنون می شوم این موضوع را پیگیری کنید که ادامه روند استخدامی متوقف شود و بررسی مجدد گردد.

 

2988...0918: باسلام خسته نباشید بیمارستان امام خمینی(گردو) دندانپزشک.چشم پزشک نداره.آزمایشگاه مجهز که لازم نباشه جای دیگه بریم ندارد. سونوگرافی گردن ندارد عکس برداری مجهز چشم ندارد. در کل وضعیت بیمارستان های اراک اصلا خوب نیست لطفا مخفیانه گزارشی تهیه کنید و از مسئول بخواهید تا کاری بکند ما هرماه حق بیمه را پرداخت می کنیم ولی خدمات خوب وجود ندارد شما را به خدا قسم گزارش تهیه کنید. ممنون

 

2068...0919:سلام. لطفا اگر براتون ممکن است این را پیگیری کنید و رسانه ای کنید.خیلیا مثل من درگیر این موضوع هستند.طبق مصوبه مجلس و بانک مرکزی برای وام ازدواج یک ضامن معتبر نیاز است و الان بانک ها توجه به این موضوع نمی کنند و دوتا ضامن میخوان  1ضامن کسر از حقوق 2 جواز دار با چک و تضمین بانک 3سفته. در ضمن می گویند که باید کلیه مال و اموال هر چیزی که دارند را معرفی کنند ضامنین
ممنون

 

2065...0990: اینجانب بابت دیرکرد در پرداخت یک قسط از وام خود به مدت 10 روز در بانک ملی شعبه فیض آباد مه ولات(خراسان رضوی) به مبلغ ۹۰۰۰۰ هزار تومان جزء بدهکاران بانکی محسوب شده ام و با وجود اینکه بیش از ۲۰ روز می باشد که قسط خود را پرداخت نموده ام، هنوز از لیست بدهکاران حذف نشده ام! و با توجه به اینکه اکنون درخواست صدور دسته چک نموده ام، بانک ملی هیچ خدماتی به بنده ارائه نمی دهد! و می گویند تا خارج شدن شما از لیست، امکان دادن دسته چک به شما وجود ندارد و وقتی به آنها می گوییم چطور باید این مسئله را پیگیری کنیم می گویند این مسئله مربوط به بانک مرکزی بوده و کاری از ما ساخته نیست!

 

6315...0936: سلام دبیرستان شبستان یاسوج فرزندم را به خاطر عدم توانایی مالی از ورود به جلسه امتحان امروز منع و او را از مدرسه بیرون انداخت لطفا پیگیری کنید.

 

1592...0903: واقعا سکوت رسانه ها درباره آزمون فراگیر شش که جهاد دانشگاهی سپرده شد جای تامل داره کارنامه دادن بعد 2 ماه بعد نمرات تخصصی داخلش نیست.

 

0310...0911: سلام لطف کنید در مورد پشت نوبتی های سازمان بهزیستی که یک سال است انتظار حرف مسئولین را میکشند خبر تهیه کنید با تشکر.

 

9115...0916: سلام فروش مواد مخدر در اسبان خوزستان به صورت علنی واقع در اهواز كوی علوی خیابان ١٢ متری مدارس جنب بلاك ٢٨٦به صورت شبانه روزی سی نفر خريد فروش می كند. مواد مخدر اهواز هيج فعالتی ندارد.

 

5772...0917: سلام. معلوم نیست چرا هر کسی یک قیمتی برای بیمه شخص ثالث می گوید. سایتشون هم یه چیز دیگه لطفا پیگیری فرمایید.

 

8153...0915: باسلام از برنامه خوبتان لطفا پیام من را به گوش مسئولین تامین اجتماعی برسانید  که ما مستمری بگیرها چه جوری با حقوق یک میلیون دویست زندگی کنیم.

 

0917...0918: لطفا پيگيری كنيد چرا سايت سايپا هر روز قيمت بازار را بيشتر می کند. همين خودش علت گرانی خودرو شده است.

 

6182...0910: سلام وخسته نباشید خدمت تمام عوامل شبکه شش سیما. خواهش می کنم لطف کنید یک برنامه هم از شهر پرند. فاز شش شهرک مهستان تهیه و پخش کنید. ما اینجا با صفر امکانات زندگی می کنیم. نه مدرسه نه مسجدی نه درمانگاهی نه حتی چند متر فضای سبز برای دلخوشیه مردم وجود ندارد.خواهش می کنم یک گزارش بیاد تهیه کنید تا بلکه مسئولین به دادمان برسند و کاری انجام بدهند.ممنون.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار