مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه اتمام پروژه آبشوران نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت : عملیات اجرایی این پروژه ظرف یک ماه آینده و در قطعات مختلف آغاز می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام درویشی مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه با اشاره به پروژه ساماندهی آبشوران گفت : این پروژه در قسمت‌هایی از جمله بالادست میدان آزادگان، سرشاخه کانی روزان و سراب قنبر و بزرگراه امام (ره) قسمت‌های انجام شده و قسمت‌هایی نیز باقی مانده است.

وی گفت : یکی از مهمترین بخش‌های قسمت‌های باقی مانده همین مجرای سرپوشیده حدفاصل سه راهی برق تا میدان وزیری است.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه ادامه داد: سال گذشته برای این قسمت یک پیمانکار انتخاب کردیم اما به دلیل مشکلات اقتصادی که به یکباره در کشور اتفاق افتاد و وضعیت اعتباری طرح، نتوانستیم سال گذشته کار را شروع کنیم.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی این بخش از آبشوران خبر داد و تصریح کرد: نهایتاً ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی این قطعه را به تناوب و در قالب قطعات مختلف شروع خواهیم کرد و امیدواریم که مسائل و مشکلات مالی این پروژه را نگیرد و بتوانیم ادامه دهیم.

این مسئول بیان داشت: برای قسمت‌های باقی مانده نیز برنامه، هدف و طرح داریم به سیاست گذاری آن انجام شده است و این موضوع مستلزم تأمین منابع مالی مورد نیاز است.

‌درویشی تصریح کرد: اگر منابع مالی مورد نیاز تأمین شود ما می‌توانیم کارمان را با سرعت و شدت بیشتری پیش ببریم.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای بخش‌های باقی مانده از آبشوران در شرایط کنونی را حدود ۲۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ما در حال حاضر به این اعتبار نیاز داریم که بتوانیم ای پروژه را به پایان برسانیم .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز عملیات اجرایی آبشوران ظرف یک ماه آینده

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.