نرم افزار تبلیغی منبر رمضان در گیلان توزیع شد.

توزیع نرم افزار تبلیغی منبر رمضان در گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان نرم افزار تبلیغی منبر رمضان بین مبلغان و ائمه جماعات استان توزیع شد.

وی بر ضرورت ترویج آموزه‌های قرآنی درماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از فضای معنوی جامعه تاکید کرد و افزود: نرم افزار تبلیغی منبر رمضان در بیش از ١٨٧ سر فصل تبلیغی تهیه شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: این نرم افزار شامل قرآن، دعا، اهل البیت (علیهم السلام)، خودسازی، فوائد روزه، احکام روزه، سیره علما در ماه مبارک، کودک و نوجوان، مباحث خانواده و موضوعات اقتصادی اجتماعی است که به سفارش این دبیرخانه تهیه و توزیع شده است.

حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد تقویت حضور مبلغان و کانون‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی با استفاده از فضای مجازی را یکی از سیاست‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد دانست و تصریح کرد: برای همین منظور شبکه اجتماعی منبر رمضان تشکیل تا زمینه ارتباط مستقیم و دریافت نظرات مبلغان و ائمه جماعات فراهم شود.

 

انتهای پیام / ق 

 

نرم افزار تبلیغی منبر رمضان بین مبلغان و ائمه جماعات گیلان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.