طرح لذت لبخند با شروع ماه مبارک رمضان در ۱۶ شهرستان مازندران به اجرا در می‌آید.

احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اجرای طرح لذت لبخند با شروع ماه مبارک رمضان در ۱۶ شهرستان استان، گفت: ۱۶ برنامه لذت لبخند با هماهنگی کمیته امداد ، فرمانداری‌ها و شهرداری ها بصورت گلریزان در این شهرستان‌ها به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در هفته کمک به محرومین که از ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان است، پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در میادین شهرستان‌ها مستقر شده و در کلیه مساجد فعال شهرستان‌ها و روستا‌ها نمایندگان این نهاد حاضر و ضمن ارائه قبوض، کمک‌های مردمی را به همین مناسبت جمع آوری خواهند کرد.

وی گفت: در روز ۲۱ ماه رمضان، سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، در تمامی شهر‌های استان از حامیان طرح اکرام ایتام، ثبت نام به عمل می‌آید و در شب‌های قدر هم از حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ثبت نام می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمیته امداد در حوزه حمایت و سلامت خانواده گفت:در این حوزه گروه‌های جهادی ورود پیدا می‌کنند که بر اساس نیاز شهرستان‌ها انجام می گیرد که ارائه ویزیت و داروی رایگان به محرومین از برنامه‌های کمیته امداد در این بخش است.

سعادت با اشاره به برنامه های روز قدس افزود: درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) پایگاه‌هایی را برای جمع آوری کمک برای مردم مظلوم فلسطین داریم.

وی با اشاره به برنامه‌های روز عید فطر گفت: جمع آوری فطریه و توزیع آن در بین خانواده‌های زیرپوشش و نیازمندان همان منطقه و استقرار حداقل یک پایگاه اصلی یک روز بعد از عیدفطر جهت جمع آوری فطریه از دیگر برنامه‌های این نهاد است.
انتهای پیام/س
 


اجرای طرح لذت لبخند در ۱۶ شهرستان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.