فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با همت سپاه خرم آباد ۲۰ منزل مسکونی که بر اثر سیل دچار خسارت شده بودند، بازسازی و تحویل مردم داده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با همت سپاه خرم آباد ۲۰ منزل مسکونی که بر اثر سیل دچار خسارت شده بودند، بازسازی و تحویل مردم داده شد.

مرتضی کشکولی در مراسم افتتاح منازل بازسازی شده خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بیش از یک ماه از سیل استان لرستان می‌گذرد و به لطف خدا، برادران پاسدار و بسیجی از همان ابتدا برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان شتافتند.

وی اضافه کرد: برادران بسیجی و پاسدار در کنار خیرین زمان زیادی صرف کردند تا با ارائه خدمات و از بین بردن گل و لای، هر چه سریعتر این افراد به زندگی خود برگردند.

به گفته وی امروز افتخار داریم ۲۰ خانه که توسط سپاه خرم آباد و هفت حوزه بازسازی شده است امروز افتتاح شود البته در کنار این بازسازی، توزیع اقلام و مواد غذایی مورد نیاز سیل شدگان نیز در این مدت توسط سپاه صورت گرفته است.

سردار کشکولی تصریح کرد: ۱۲ هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در مناطق سیل زده پلدختر حضور داشتند و ظرف ۱۰ روز ۴۰۰۰ خانه را از گل و لای پاکسازی کردند.

وی بیان کرد: اگر ظرفیت بسیج نبود پاکسازی گل و لای در مناطق سیل زده شاید به هشت ماه هم می‌رسید و تا هر زمانی که نیاز باشد در کنار مردم خواهیم ماند و خدمات مورد نیاز به آن‌ها ارائه داده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: اولین گروهی هسیتم که بازساری در مناطق سیل زده را انجام دادیم و امروز تحویل مردم این منطقه خواهیم داد و اقداماتی مانند سرامیک یا موزاییک کف منزل، سنگ تا ارتفاع یک متر در منازل و گچ کاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور خیرین در راستای بازسیازی منازل سیل زدگان افزود: خیرین از ابتدا هم کار‌های بزرگی انجام دادند و ضروری است همچنان یاری گر باشند.

به گفته وی سپاه در هر جایی که نیاز باشد برای ارائه خدمات حضور می‌یابد و همیشه بسیجیان به داد مردم می‌رسند و باید بسیج را تقویت کرد.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، کمیته امداد و بهزیستی برای ارائه خدمات در راستای جبران خسارت‌ها پای کار هستند و ما نیز همچنان در کنار مردم سیل زده حضور داریم.

 

انتهای پیام/ب

۲۰ منزل مسکونی در خرم آباد بازسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار