فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری ۳ نفر از متهان به شرارت و درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط چند اراذل و اوباش در یکی از مناطق شهری، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ۳ متهم که با ایجاد درگیری و رفتار‌های مجرمانه برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به دستگیری سه متهم این پرونده از کشف قمه و آلات شرارت از متهمان خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خادمی افزود: به طور قطع آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازد.

وی با بیان اینکه تمامی رفتار مجرمان و متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه تحت نظارت چشمان تیزبین پلیس قرار دارند، گفت: پلیس از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش مردم را به خطر می‌اندازند استفاده خواهد کرد.

خادمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/آ
 
 

۳ اراذل و اوباش در سوادکوهدستگیر شدند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.