فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" از کشف دپوی ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان "نجف آباد" اظهار داشت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان "نجف آباد" حین گشت زنی در حاشیه باغ‌های اطراف شهرستان به یک خودروی کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو ماموران با بررسی‌های دقیق دریافتند در قسمت بار آن یک تانکر حامل سوخت جاسازی شده که قاچاقچیان دقایقی قبل اقدام به تخلیه محتویات داخل آن کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی سوخت دستگیر شدند، بیان داشت: متهمان در اعترافات خود عنوان کردند که بار سوخت را داخل مخزن تعبیه شده در یکی از باغ ها، تخلیه کردند که بلافاصله ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی به عمل آورده و در نتیجه ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ بابا کلانی در پایان خاطر نشان کرد: باغ مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و هر ۲ متهم دستگیر شده نیز برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ی
 


دستگیری ۲ قاچاقچی در نجف آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.