صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های متنوعی را ویژه ورزش استان برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن اکبری مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: رسانه استان همراه و همگام با جامعه ورزش در انعکاس مطلوب وقایع مهم ورزشی استان قزوین تلاش می‌کند با تهیه، تولید و پخش برنامه‌های پرمحتوا، فضای شور و نشاط آمیخته با امید را برای مردم، به ویژه جوانان استان قزوین به ارمغان آورد.

اکبری گفت: سیمای مرکز قزوین در همین راستا با ویژه برنامه نشاط روز‌های سه شنبه به مدت ۷۵ دقیقه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ میهمان مخاطبان تلویزیون می‌شود.

وی افزود: این مجله ورزشی با بخش‌هایی همچون: «منش پهلوانی» مصاحبه با پیشکسوتان ورزش استان، «سوت» معرفی داوران قزوینی مطرح در سطح کشور، «کوله پشتی» همراه با ورزشکاران استان قزوین در بازدید از مناطق دیدنی قزوین، «سکوی نشاط» پرداخت به قهرمانان ورزشی استان قزوین و «سلامت و ورزش» بخش پزشکی ورزشی با حضور متخصصین علم تغذیه و ورزش روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه گفت: برنامه میدان نیز با موضوع پرداخت به حواشی رویداد‌های ورزشی استان، هفته‌ای یک بار به مدت ۳۰ دقیقه از شبکه قزوین پخش می‌شود.

اکبری اضافه کرد: برنامه رقابت هم با موضوع پخش زنده، رقابت‌های ورزشی و برنامه صبح و نشاط با موضوع پوشش همایش‌های پیاده روی در سطح استان برگزار می‌شود.

به گفته‌ی وی، همچنین برنامه صبحگاهی صبح و زندگی با اختصاص یک بخش مجزا اخبار ورزشی استان را بازگو  می کند.

اکبری افزود: رادیو قزوین هم با ویژه برنامه موج حرکت روز‌های یکشنبه و سه شنبه به مدت ۴۵ دقیقه حوالی ساعت ۱۶:۱۵ به بررسی رویداد‌های ورزشی و انعکاس فعالیت هیئت‌های مختلف ورزشی استان می‌پردازد.

وی گفت: برنامه صبحگاهی زندگی سلام هم به موضوع ورزش همچمون معرفی قهرمانان ورزشی، گزارش مردمی و معرفی هیئت‌های ورزشی استان می‌پردازد.

اکبری افزود: معاونت خبر مرکز قزوین هم روزانه با اختصاص یک بخش خبری «ساعت ۲۰» به بررسی رویداد‌های ورزشی استان می‌پردازد و در بخش‌های ساعت ۱۰ و ۲۳ نیز اخبار ورزشی استان را پوشش می‌دهد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان گفت: همچنین بخش خبری رادیو نیز در ساعات ۱۱ و ۱۷ به موضوع ورزش استان در چهار بخش ۱۰۰ ثانیه‌ای می پردازد.

انتهای پیام/ح

برنامه های متنوع ورزشی استان ازصدا و سیمای مرکز قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار