رئیس هیئت تکواندو شهرستان شیراز گفت: با توجه به تعداد ورزشکاران فعال در عرصه ملی، شیراز قطب پومسه ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اکبر فروزان رئیس هیئت تکواندو شهرستان شیراز با اشاره به کسب مقام چهارم تکواندوکار فارسی در مسابقات آزاد کشور، گفت: مسابقات هان ما دانگ، یازدهم و دوازدهم اردیبشهت ماه امسال برگزار شد ، که چهار تکواندوکار فارسی، در این مسابقات موفق به کسب مدال شدند.

وی بیان کرد: در بخش آقایان احسان کریمی مدال نقره تیو یوپ چاگی (پرش طول) و امیرمحمد میرزایی برنز نوی آپ چاگی (پرش ارتفاع)، و در بخش بانوان نیز لیلا کشاورز و دنیا فرهمند، مدال برنز را به خود اختصاص داد.

فروزان تصریح کرد: دهمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا از ۳۱ تیرماه امسال در عمان برگزار می‌شود که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی حسین پرمهر از شیراز در وزن هشتم با کسب مدال طلا، و در دور دوم نیز با کسب ۳ پیروزی خود را از نفرات اول دانست که می‌تواند پیراهن فیکس تیم ملی را از آن خود کند.

وی از حضور صادق فتوحی در تیم ملی پومسه دانشجویان خبر داد و افزود: خسروفر در بخش آقایان و آیدا خورشیدی نیز در کیوروگی، تیم ملی دانشجویان را همراهی می‌کنند و علاوه بر این اسدالله بدرافکن و سجاد ساداتی در مسابقات انتخابی تیم ملی کیوروگی پاراتکواندو، از دعوت شدگان به تیم ملی بودند.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان شیراز با تاکید بر قدرت بالای تکواندوی شیراز در بخش‌های مختلف، این شهر را قطب پومسه ایران دانست و ادامه داد: فارس در تیم‌های ملی بزرگسالان و پایه، نماینده دارد و با حضور فاطمه اسدپور در راس کادر فنی تیم ملی بانوان در بخش مربیان نیز حرف اول را می‌زند.

فروزان اضافه کرد: محسن فخرپور دیگر نماینده ملی پوش تکواندو شیراز در تیم ملی و احسان صداقت نیز عضو تیم ملی رده پایه پومسه جمهوری اسلامی ایران هستند.

رئیس هیئت تکواندوی شیراز تاکید کرد: مهتاب نبوی ملی پوش پاراتکواندوی ایران و دارنده عناوین قهرمانی جهان و آسیا است که در ۲ ماه گذشته سال میلادی، نفر اول رنکینگ زنان پاراتکواندوکار بوده است.

انتهای پیام/ت

شیراز قطب پومسه در ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار