به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ شانزدهم اردیبهشت ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

روایت خواهر یک فعال زن عربستانی از شکنجه و آزار جنسی زنان در زندان‌های آل‌سعود

خواهر یک فعال زن عربستانی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار به افشاگری درباره شکنجه و آزار جنسی زنان در زندان‌های آل‌سعود پرداخت.

 

خودروی خاصِ امپراتور جدید ژاپن

امپراتور جدید ژاپن که هفته گذشته به سلطنت رسید، پاییز امسال در مراسم رسمی تاج‌گذاری خود از یک ماشین ویژه ساخت تویوتا استفاده خواهد کرد.

 

جهاد اسلامی فلسطین: شرایط برای دشمن صهیونیستی وخیم‌تر می‌شود

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین هشدار داد، دشمن باید بداند اگر در پی افزایش تنش باشد مقاومت در روز‌های آینده شرایط را برای آنان و شهرک نشینان بسیار دشوار خواهد کرد.

 

مقاومت پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده است

روزنامه رأی الیوم در گزارشی نوشت شلیک موشک‌های مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در حقیقت پاسخ مقتدرانه‌ای به توطئه معامله قرن و سازشکاران عرب بود.

 

هدیه ویژه حزب‌الله به وزیر خارجه لبنان + عکس

«جبران باسیل» تصویر هدیه ویژه حزب‌الله لبنان به او را که متعلق به یکی از پیروزی‌های مقاومت است، منتشر کرد.

 

سامانه S-۵۰۰ می‌تواند اهدافی را در فضا هدف قرار دهد

سامانه S-۵۰۰ توسط شرکت آلماز-آنتی روسیه با برد ۶۰۰ کیلومتر طراحی شده و قادر است به طور همزمان ۱۰ هدف با سرعت مافوق صوت را ردیابی و به آن‌ها حمله کند.

 

ایلهان عمر: اشغالگری، غزه را بی ثبات می‌کند

نماینده کنگره آمریکا با انتقاد از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت وضعیت فعلی اشغالگری و بحران انسانی در غزه، بی‌ثبات کننده است.

 

سناتور سندرز: ترامپ دانشمندی ژرف‌اندیش است!

سناتور ایالت ورمونت با انتقاد از اظهارات مضحک رئیس‌جمهور آمریکا درباره ضرر توربین‌های بادی، به تمسخر او را دانشمندی ژرف‌اندیش توصیف کرد.

 

موافقت گروه‌های فلسطینی با آتش بس در غزه

گروه‌های فلسطینی با آتش بس در غزه موافقت کردند و شرط آن را اجرای تفاهمات پیشین درباره محاصره نوار غزه و پایبندی رژیم صهیونیستی به آن اعلام کردند.

 

پیشواز ماه رمضان در کشور‌های مسلمان جهان + تصاویر

نزدیک به دو میلیارد مسلمان در کشور‌های مختلف جهان با فرار سیدن ماه مبارک رمضان سنت‌های مخصوص خود را به جا می‌آورند.

 

ترامپ: سالانه ۵۰۰ میلیارد دلار در روابط تجاری با چین ضرر می‌کنیم

در بحبوحه افزایش دوباره تنش تجاری بین واشنگتن و پکن، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد روابط تجاری با چین زیان‌بار است و چنین رابطه‌ای ادامه نخواهد یافت.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار