پرتاب تخم‌مرغ به سمت نخست‌وزیر استرالیا + تصاویر و فیلم

در یک کارزار انتخاباتی در ایالت نیوساوت ولز یک معترض به سمت اسکات موریسون، نخست‌وزیر استرالیا تخم‌مرغ پرت کرد که توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس ایالت نیوساوت ولز اعلام کرد روز سه شنبه در یک کارزار انتخاباتی در شهر آلبری در جنوب این ایالت، یک زن ۲۵ ساله به سمت اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا، تخم مرغ پرتاب کرد.

نیرو‌های امنیتی به سرعت به سمت این معترض هجوم بردند و او را به زور از محل دور کردند. پلیس نیو ساوت ولز در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از آن که این زن به سمت نخست وزیر تخم مرغ پرتاب کرد، نیرو‌های پلیس وی را دستگیر کردند. در این بیانیه آمده است: ظاهرا این تخم مرغ به سر نخست وزیر اصابت کرد.

پرتاب تخم‌مرغ به سمت نخست‌وزیر استرالیا

پرتاب تخم‌مرغ به سمت نخست‌وزیر استرالیا

موریسون در پیامی در توئیتر نوشت: "ما در مقابل این شرارت‌ها خواهیم ایستاد چه فعالان بزدلی باشند که هیچ احترامی برای کسی قائل نیستند و چه حامیان ستیزه جوی اتحادیه‌های تجاری."

این حادثه در زمان بازدید نخست وزیر از شهر آلبری، یکی از حوزه‌های انتخابیه اش در ایالت نیو ساوت ولز، اتفاق افتاد. این معترض به خبرنگاران گفت اقدام وی روشن بود و نیازی به توضیح ندارد. وی به جزیره مانوس در پاپوآ گینه نو اشاره کرد که استرالیا در آنجا مدتهاست که پناهندگانی را تحت بازداشت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار