به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد،محمدرضا حسیننژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: با
هوشمندسازی فرآیندها و استفاده از ظرفیتهای الکترونیکی موجبات کاهش و حذف بیش از ۲۰ هزار نوبت مراجعه شهروندان به شهرداری فراهم شده است.
وی با بیان اینکه این مهم در راستای اجرای اهداف و سیاستهای شورای شهر مشهد و مدیریت شهری صورت گرفته، ادامه داد: تحقق شعار شهر هوشمند، هوشمندسازی فرآیندها و استفاده از ظرفیتهای الکترونیکی در این راستا صورت پذیرفته است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با اشاره به همراهی سازمان نظام مهندسی در این رابطه، گفت: از این پس بابت کسر سهمیه مهندسان در تمامی درخواستهای پروانه و پایانکار ساختمانی نیاز به پیگیری حضوری از اداره نظارت بر مهندسان ناظر و مقررات ملی ساختمان شهرداری نیست و با توجه به تمهیدات پیشبینی شده مراجعان آخرین وضعیت پرونده خود را از دفاتر ارائه دهنده خدمات شهرسازی پیگیری میکنند.
حسین نژاد افزود: اجرای این طرح ضمن تکریم ارباب رجوع، موجبات صرفهجویی در هزینه و وقت شهروندان را در پی دارد.
انتهای پیام //ف . ک
هوشمند سازی فرآیند ها در شهرداری مشهد