رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان پسربچه ۱۰ ساله از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

رهایی گروگان ۱۰ ساله از چنگال آدم ربایانسرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  ساعت ۰۷:۰۶ دقیقه دوم اردیبهشت ماه در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در محدوده میدان فلسطین شهر زاهدان بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پسربچه‌ای ۱۰ ساله به نام طارق توسط چهار سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵ از مقابل مدرسه ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان عملیات گسترده‌ای توسط پلیس آگاهی برای رهایی گروگان آغاز شد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های بدست آمده و یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهمان را شناسایی که این افراد با تنگ شدن عرصه بر خود فرد ربوده شده را در یکی از خیابان‌های سطح شهر زاهدان رها کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی علت و انگیزه آدم ربایان در خصوص این پرونده خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

دستگیری عاملان این آدم ربایی ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار